Jong NOLIKO wint thuis overtuigend van Volley Haasrode Leuven C

Jong NOLIKO wint thuis van Volley Haasrode-Leuven C en scoort de 6de overwinning op rij.

Uitslag : 3-0 (28-26, 25-17, 26-24)

Opstelling: Vanden Boorn, Dirks, Beesmans, Grözer, Vanhoof, Janssen en libero Van Rossem

kwam in: Saes Ivo

NOLIKO Maaseik start goed en bouwt onmiddellijk een kloofje uit door de service van setter Vanden Boorn.  Het jonge Haasrode-Leuven heeft wat tijd nodig om alles mooi op elkaar af te stemmen, zodat Maaseik rustig de kloof uitdiept.  Het lijkt een rustige avond te gaan worden, echter tegen het einde van de set gebeuren enkele domme fouten zodat Haasrode-Leuven onvoorzien toch zijn neus aan het venster komt steken.  Juist op tijd kan NOLIKO Maaseik tegen prikken en dankzij een goed spelende Sam Vanhoof wint het de 1ste set.

Set 2 start niet goed. Veel persoonlijke fouten en concentratieverlies zorgen ervoor dat Haasrode-Leuven uitloopt tot 6-8.  NOLIKO Maaseik herpakt zich en duwt even door. Via bloks van Beesmans en Janssen wint het heel eenvoudig de 2de set.

Set 3 is een kopie van de 1ste.  Maaseik start goed, bouwt een kloof uit en lijkt bij 24-21 gewonnen spel te hebben. 3 receptiemissers brengt Haasrode-Leuven echter weer langszij, maar een falende opposite bij de tegenpartij schenkt NOLIKO Maaseik de overwinning.

Geen mooi spel of hoogstaande wedstrijd, maar wel 3 punten en de 6de overwinning op rij.