Ronkainen doet er een jaar bij
De maand mei blijft voor goed nieuws zorgen voor GREENYARD Maaseik. Antti Ronkainen heeft namelijk zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis voor één jaar.
Ons rugnummer 1 wordt deze zomer 30 jaar en dat betekent vooral ervaring. Zo toonde hij zich een heel stabiele factor in de play-offs op weg naar de 17e landstitel.
Als kapitein van de Finse nationale ploeg zal hij in september zijn beste beentje voorzetten op het Europees Kampioenschap. Finland organiseert namelijk zelf één van de poules.
Samen met Niklas Breilin zal hij ongetwijfeld leuke duels uitvechten met Nederland (Sil Meijs!) en met onze Red Dragons (Sam Fafchamps en Pierre Perin).
Na dat EK verwelkomen wij Antti met open armen weer in Maaseik.